חקירות ביטוח

חקירות ביטוח הן דבר מורכב, שכן היא צריכות להתמודד עם הרבה מאד גורמים מאד חזקים, ממודרים, עם אינטרסים כלכליים מובהקים ואשר בוודאי לא נותנים לזרים להיכנס סתם ככה. יש להם הרבה מה להפסיד, ובשל כך אדם מן השורה יתקשה לדלות מידע משם. מה קורה אם אדם חש שמרמים אותו והמערכת לא משתפת פעולה? כיום אפשרי לבצע חקירות ביטוח כדי לתבוע את חברת הביטוח, אבל גם באמצעות הוכחות חותכות שבית המשפט לא יוכל להתעלם מהן באמצעות עורכי הדין הממולחים של חברת הביטוח.

לרוב חקירות אלו כוללות: נזקי גוף, תאונות עבודה, מחלות, אחריות מקצועית, אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים, תביעות רכב, ותביעות אלמנטריות.

מה כוללת עבודה של חקירות ביטוח?

כמו כל חקירה אחרת, גם חקירות ביטוח כוללות: מעקבים, צילומים של אנשים מסוימים או מקומות, תיעוד של התניידות או העברת מסמכים, כניסה לחשבונות בנק, העתקה של תיקים פליליים או תיקי משטרה, העברה של דוחות רפואיים, פסקי דין משפטיים קודמים ועוד. אם אתם מרגישים שרימו אתכם בחברת הביטוח, היום אתם לא לבד. תוכלו לאשש הרגשה זו באמצעות חקירה איכותית, דיסקרטית והכי חשוב חוקית לגמרי.

ממצאי החקירה של משרד הבילוש למעשה משקפים את מה שקרה באמת, האם אותו אדם נשלל מהזכויות שלו, ומסדרים את כל המידע בצורת דו"ח שיהיה ראייה בבית המשפט – בתביעה נגד חברת הביטוח. לא עוד לעמוד מאחורי סוללת עורכי דין. עם עובדות לא מתווכחים!

מה חשוב לוודא לפני הליך חקירת ביטוח?

  • חשוב לבחור משרד בילוש איכותי, מנוסה שיש לו הרבה מאד ידע וניסיון בהקשר הספציפי של חקירות ביטוח. חשוב לשמור על אתיקה מקצועית, על החוק וכמובן גם לעמוד בזמנים – שכן לכל דבר יש משמעות משפטית.
  • חשוב לבחור משרד חקירות שיעמוד במילה שלו ויספק לכם את כל המידע הדרוש כי להצליח בתיק, לרבות ייעוץ משפטי לא פורמלי. חשוב מאד לעשות את כל העבודה בצורה גלויה וסמויה, לרבות כל מה שצריך והחוק מאפשר – להגיע לחקר האמת.
  • שיש למשרד אישור משרד המשפטים.

וודאו זאת וכך תדעו שמשרד החקירות שאיתו אתם עובדים הוא איכותי וברמה הגבוהה ביותר.